داشتم بخشی از فیلم مستند مشهد? 134 ساخته حسین ترابی را میدیدم.دوربین بالای ضریح نصب شده بود، اول اینکه حرم زنانه مردانه نبود و مردم زن و مرد همینقدر به فشردگی امروز سعی می کردند خودشان را به ضریح برسانند. در میان همین در هم فشردگی مردی ایستاد بر روی سر جمعیت آمد و خودش را رساند به ضریح و زیارت کرد!
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 17:8 توسط نرگس
|